Otsikko
Onko Lahden kirjastossa saatavissa luettavaksi vanhoja 40-, ja 50-luvun aikakauslehtiä (esim. Kotiliesiä yms.)? Vai täytyykö niitä mennä lukemaan…

Kysytty

Hei! Onko Lahden kirjastossa saatavissa luettavaksi vanhoja 40-, ja 50-luvun aikakauslehtiä (esim. Kotiliesiä yms.)? Vai täytyykö niitä mennä lukemaan pääkaupunkiseudulle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston varastosta löytyvät esim. seuraavat lehdet:
Kotiliesi vuodesta 1923 alkaen
Suomen kuvalehti 1873 alkaen
Suomen nainen 1913-1945
Uusi kuvalehti 1955
Hopeapeili 1956-1960 (+hajavuosikertoja 60-luvulta)
Kotiteollisuus 1950-1990

Lehdet saa luettavaksi pääkirjastosta, aikuistenosaston tietopalvelusta.