Onko kyytikirjastoissa enää ollenkaan Georges Simenonin kirjoja. Tarkoitan niitä joissa oli pariisilaspoliisi Maigret. Yritin hakea niitä haulla mutta ei…

Kysytty

Hei, onko kyytikirjastoissa enää ollenkaan Georges Simenonin kirjoja. Tarkoitan niitä joissa oli pariisilaspoliisi Maigret.
Yritin hakea niitä haulla mutta ei löytynyt yhtään kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä komisario Maigret-kirjoja vielä löytyy. Jos Kyyti-kirjastojen tarkennetussa haussa kirjoittaa tekijäkenttään simenon, georges ja asiasanakenttään maigret ja vielä rajaa haun suomenkielisiin teoksiin, tuloksena on 56 teosta.