Onko kuvanveistäjä Sakari Pykälästä kirjoitettu kirjaa?

Kysytty

Onko kuvanveistäjä Sakari Pykälästä kirjoitettu kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössä olevien tiedonlähteiden, mm. Suomen kansallisbibliografian (Fennica), mukaan kuvanveistäjä Sakari Pykälästä ei ole kirjoitettu kirjaa. Muutakin materiaalia löytyy vähän, vain yksi artikkeli:
Kirsi Elo: Puunveistäjä (haastateltavana puuta materiaalinaan käyttävä kuvanveistäjä Sakari Pykälä), Käytännön maamies 1991:11.