Otsikko
Onko kirjastoissa sattumalta GQ-lehden kesäkuu 2015 numeroa, jossa on David Beckham kannessa? yst.terv.

Kysytty

Hei!
Onko kirjastoissa sattumalta GQ-lehden kesäkuu 2015 numeroa, jossa on David Beckham kannessa?
yst.terv.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä lehteä ei ole ainakaan painettuna lehtenä enää luettavissa kirjastoissa.

E-lehtipalvelu Ziniossa on GQ-lehden arkisto vuoden 2015 alkuun, mutta Ziniossa oleva GQ on lehden amerikkalainen painos ja kysymäsi Beckham oli lehden brittiversion kannessa mainitussa numerossa.

En valitettavasti tiedä, miten yhtenevät versiot amerikkalainen tai brittiversiot ovat keskenään, mutta ainakaan amerikkalaisessa kesäkuun 2015 numerossa ei ole Beckhamia kannessa.

Täältä löydät GQ-lehden Ziniosta: https://www.rbdigital.com/helsinki/service/zinio/landing?mag_id=6096