Onko kirjastoissa nuotteja pianolle, kappale olisi Hei mummo, Suvi Teräsniskan kappale?

Kysytty

Onko kirjastoissa nuotteja pianolle, kappale olisi Hei mummo, Suvi Teräsniskan kappale?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jussi Rasinkankaan säveltämän ja Vexi Salmen sanoittaman kappaleen ”Hei mummo” nuotit löytyvät ainakin teoksista ”Joulunvalo ikuinen” (JR Music, 2007), ”Joulun sävelmä” (Jussi Rasinkangas, 2011) ja ”Hyvää joulua!: suosituimmat joululaulut” (F-Kustannus, 2011).

28 ääntä

Kommentit

Löytyykö noita nuotteja netistä?