Onko kirjaa neulahuovutuksesta? Se on yksi huovutuksen alalaji, jossa ei käytetä vettä villan huovuttamiseen, ainoastaan erikoista neulaa.

Kysytty

Onko kirjaa neulahuovutuksesta? Se on yksi huovutuksen alalaji, jossa ei käytetä vettä villan huovuttamiseen, ainoastaan erikoista neulaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmissa on yksi pelkästään neulahuovutusta käsittelevä teos:

Mäkelä, Terttu: Neulahuovutus : kaunista ja kivaa nopeasti ja helposti neulalla huovuttamalla. Helsinki : WSOY, 2005