Otsikko
Onko kirjaa, jossa olisi tietoa Jyväskylän perustamisen aikoihin 1837 ja 100 v aikaisemmin?

Kysytty

onko kirjaa, jossa olisi tietoa Jyväskylän perustamisen aikoihin 1837 ja 100 v aikaisemmin?

Vastaus

Vastattu

Jyväskylän historiaa, perustamisen aikoihin, käsittelevää kirjallisuutta:

    Brummer: Jyväskylän kaupungin historia 1837–1912

    Tommila: Jyväskylän kaupungin historia 1837–1965

Tietoa myöhemmistä ajoista:

Keski-Suomen historia, 1.osa

•Repo, Onni: Jyväskylän kunnan historia

Suosittelen tutustumaan myös Jussi Jäppisen teoksiin, hän on tehnyt useita

Jyväskylän historiaan liittyviä kirjoja, joissa menneisyyden kaupunki herää eloon

valokuvien välityksellä.