Onko kaukolaina Kavista mahdollista jos haluaa jonkun teoksen,jota ei löydy muualta. Asun Oulussa ja kaikkea ei löydy Elokuvakeskuksesta.

Kysytty

Onko kaukolaina Kavista mahdollista jos haluaa jonkun teoksen,jota ei löydy muualta. Asun Oulussa ja kaikkea ei löydy Elokuvakeskuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

KAVIn kirjastosta saa kaukolainoja paikallisen kirjaston kautta.

Tietokantamme osoitteesta https://kirjasto.kavi.fi/FIN/lib_portal_a_fi.html

Postiosoitteemme:
Kansallinen audiovisuaalinen instituutti
Kirjasto
Sörnäisten rantatie 25 A, PL 16, FI-00501 Helsinki