Onko Jyväskylän kaupunginkirjaston musiikkiosastolta lainattavissa kappale CD, jossa on kappale "Joka pojalla on siivet" joko Susanna Haaviston (levy Huomenna…

Kysytty

Onko Jyväskylän kaupunginkirjaston musiikkiosastolta lainattavissa kappale CD, jossa on kappale "Joka pojalla on siivet" joko Susanna Haaviston (levy Huomenna sinä tulet) tai Vesku Loirin esittämänä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy molempien esittämänä:
Susanna Haaviston levyltä 20 suosikkia: Kanssasi on niin hyvä olla. CD on tällä hetkellä lainassa, eräpäivä 2.5.06.
Vesa-Matti Loirin levyltä Lauluja rakastamisen vaikeudesta.
CD on Keltinmäen sivukirjastossa ja tällä hetkellä hyllyssä.