Otsikko
Onko Johanna Kurkelan lauluja missään kirjaston kirjoissa?

Kysytty

Onko Johanna Kurkelan lauluja missään kirjaston kirjoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pudasjärven kirjastosta löytyy mm. Johanna Kurkelan lauluja alla olevista nuottikokoelmista:

- Pianohitit: komppaa itse!
- Suomi-iskelmä 2007
- Suomi-iskelmä 2008
- Suomipopin helmiä: 5: Lauluja Paratiisista Satukirjan sankariin
- Suomipopin helmiä: 7: Naisenergiaa ja hittejä Annikki Tähdestä Anna Puuhun

Saatavuustiedot voit tarkistaa Karpalo-kirjastojen aineistotietokannasta:

http://pudasjarvi.kirjas.to/