Onko internetissä lapsille/nuorille tarkoitettua sivustoa, jossa on lapsia/nuoria, jotka haluavat löytää ystävän/kaverin muista sivuston käyttäjistä? (Olen 14…

Kysytty

Onko internetissä lapsille/nuorille tarkoitettua sivustoa, jossa on lapsia/nuoria, jotka haluavat löytää ystävän/kaverin muista sivuston käyttäjistä? (Olen 14 v. poika, ja haluaisin löytää internetistä ystävän/kaverin.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netissä on lukuisia erilaisia nuorille suunnattuja sivustoja, joissa voit tutustua uusiin ihmisiin. Esimerkiksi mikäli harrastat jotain, voit yrittää löytää sivustoja, joissa liikkuu samoista aiheista kiinnostuneita nuoria. Sivustoilla on usein keskustelupalstoja, joiden kautta voit yrittää ottaa kontaktia muihin nuoriin.

Mikäli etsit esim. kirje/meiliystäviä, sellaisiakin sivustoja löytyy. Suomalaisista nettifoorumeista mm. suomi24.fi -palvelusta löytyy palsta, jonka kautta voit etsiä oman ikäisiäsi ystäviä.