Otsikko
Onko hovioikeudenneuvos Jukka Kemppisen Helsingin Sanomissa 90-luvun alkupuolella ilmestyneet kolumnit julkaistu (kokonaan tai osittain) myös kirjana?

Kysytty

Onko hovioikeudenneuvos Jukka Kemppisen Helsingin Sanomissa 90-luvun alkupuolella ilmestyneet kolumnit julkaistu (kokonaan tai osittain) myös kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jukka Kemppisen eri lehtiin kirjoittamia kolumneja on julkaistu kirjassa Taistelu oikeudesta - kirjoituksia ajassa (1997). Tämä kirja, jossa yhteiskuntaa, kulttuuria ja elämää katsotaan tarkasti ja ymmärretään syvästi, on Helsingin kaupunginkirjaston luokituksessa sijoitettu luokkaan 330 eli oikeustiede. Tarkista kirjan saatavuus
aineistotietokannasta http://www.helmet.fi/