Otsikko
Onko Helsingissä kampaajaa, joka on erikoistunut, tai jolla on kokemusta, kiharien hiusten leikkauksiin ja hoitoon? Kiitos!

Kysytty

Onko Helsingissä kampaajaa, joka on erikoistunut, tai jolla on kokemusta, kiharien hiusten leikkauksiin ja hoitoon? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksittäisen kampaamon suosittelu on hankalaa, mutta voisiko ratkaisu olla jokin afrohiuksiin ja -kampauksiin erikoistunut kampaamo? Tällaisia löytää kirjoittamalla selaimen hakukoneeseen esimerkiksi hakusanat "afro" "hiukset" ja "helsinki" tai "afro" "kampaamo" "helsinki". Hakutuloksien joukosta löytyvät esimerkiksi kampaamot HiusTrendi ja Super Touch.
Ylen verkkosivuilla julkaistiin tammikuussa artikkeli afrikkalaisista hiustyyleistä. Artikkeli "Afroja ja futuristisia lettejä –
afrikkalaiset hiustrendit ovat muotia Suomessakin" löytyy osoitteesta: http://yle.fi/uutiset/afroja_ja_futuristisia_letteja__afrikkalaiset_hiu…. Artikkelissa kerrotaan hiustyylien lisäksi kiharoiden hiusten käsittelystä.