Onko Haavikon ravitalli-sarja(kirjoittanut Merja Jalo) jatkunut kirjan "Ravityttö ja pahanilman lintu" jälkeen? ja mihin osoitteeseen voi lähettää ihailija…

Kysytty

Onko Haavikon ravitalli-sarja(kirjoittanut Merja Jalo) jatkunut kirjan "Ravityttö ja pahanilman lintu" jälkeen? ja mihin osoitteeseen voi lähettää ihailija postia Merja Jalolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haavikon ratsutalli -sarja ei ole jatkunut mainitsemasi
kirjan jälkeen. Voit lähettää kirjeen kirjailijalle hänen
kustantantajansa osoitteeseen: WSOY Bulevardi 12 00120 Helsinki. Ja kuoreen tietenkin nimi Merja Jalo. Kirjailija
vastaa sinulle, jos laitat mukaan postimerkin.