Onko Georgia Nicolsonin salattuja elämiä tullut enemmän kuin kuusi osaa ja jos on, mistä seuraavan osan voi löytää?

Kysytty

Onko Georgia Nicolsonin salattuja elämiä tullut enemmän kuin kuusi osaa ja jos on, mistä seuraavan osan voi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Louise Rennisonin Georgia Nicolsonin salatut elämät -sarjan seitsemäs osa "Häähumua ja hyytelöpolvia" on juuri ilmestynyt. Voit varata teoksen soittamalla melle (Hämeenlinnan pääkirjasto, tietopalvelu 03 6212598) tai tehdä varauksen verkkokirjastossa http://hameenlinna.kirjas.to/.