Voitko laittaa tämän eri muotoon? : Lauran elämä on täydellistä. Perhe on vihdoin päässyt tilavampaan asuntoon, pikkusisko on lakannut kiljumasta…

Kysytty

Voitko laittaa tämän eri muotoon? : Lauran elämä on täydellistä. Perhe on vihdoin päässyt tilavampaan asuntoon, pikkusisko on lakannut kiljumasta koliikkiaan, autokoulu sujuu, ja suhde poikaystäväänkin on tasaantunut. Myös ylioppilaskirjoitusten jälkeiset tulevaisuudensuunnitelmat ovat selvillä. Mutta yllättäen alkaa näyttää siltä, että koko kaupunki on tulossa hulluksi. Lauran vanha vihamies ja kulmakunnan kauhu Hönö palaa kotiin muuttuneena miehenä, ynseä Sakke-veli on tulenpalavasti rakastunut, ja järkevä Laura itse villiintyy vaarallisesti. Eikä kirjoitusten jälkeinen tulevaisuuskaan enää näytä kauhean varmalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekstisi on suora lainaus kirjakaupan mainoksesta. Jos käytät sitä esim. esitelmässä, sinun on kerrottava, mistä olet sen ottanut.

Parhaiten saat omannäköistä tekstiä lukemalla kirjan ja miettimällä tapahtumat sitä kautta. Lue vaikka luku kerrallaan ja kerro lyhyesti, mitä kussakin luvussa tapahtuu.