Pistä mulle kaikki Laura kirjan otsikot ja uudet kirjat mitkä on tullu teille.

Kysytty

Pistä mulle kaikki Laura kirjan otsikot ja uudet kirjat
mitkä on tullu teille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että tarkoitat Tuija Lehtisen Laura-kirjoja.
Uusin kirjastomme järjestelmässä on Laura sydän syrjällään (v. 2003). Aikaisemmat ovat Laura ja Akun tehdas, Laura kielikurssilla, Laura ystäväni, Laura menopäällä, Rakas Laura ja Laura kultatukka. Saatavuustiedot löydät netistä osoitteesta www.helmet.fi., josta pääset selaamaan kaikkien pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmia.