Otsikko
Onko George Byronin runoa "When we two parted" suomennettu ja mistä suomennoksen voisi löytää?

Kysytty

Onko George Byronin runoa "When we two parted" suomennettu ja mistä suomennoksen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan George Byronilta on suomennettu vain runokokoelma Kolme runokertoelmaa (1922). Siinä kysymääsi runoa ei ollut, ei myöskään muutamassa selaamassamme antologiassa. Vaikuttaa siltä, että runoa ei ole suomennettu.