Onko Friedrich Engelsin teosta "Die Lage der arbeitenden Klasse in England" suomennettu?

Kysytty

Onko Friedrich Engelsin teosta "Die Lage der arbeitenden Klasse in England" suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomennos löytyy Marx ja Engelsin Valitusssa teoksissa seuraavasti:
Valitut teokset / Karl Marx, Friedrich Engels, 1978
osa II sisältää 35 sivua
osa IV sisältää suomennoksen esipuheesta.
Valitut teokset löytyvät Helsingin kaupunginkirjaston varastosta ja ovat tilattavissa sieltä.
Teosta on ruotsinnettu ja löytyy myös englanninkielisenä HelMet-kirjastoista.