Onko eversti Hautalasta olemassa mitään dokumenttitekstiä missään teoksessa? Hän pakeni Suomesta Espanjan Aurinkorannikolle sodan jälkeen.

Kysytty

Onko eversti Hautalasta olemassa mitään dokumenttitekstiä missään teoksessa? Hän pakeni Suomesta Espanjan Aurinkorannikolle sodan jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eversti Hautalasta ei löytynyt tietoa yleisten kirjastojen tietokantojen kautta. Kannattaisi ehkä kysellä Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta. Heillä on Suomen laajimmat sotatieteen lehti- ja kirjakokoelmat. Kirjaston yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.mpkk.fi/fi/kirjasto/