Onko Eric Bergqvistin lähetysaiheisia lauluja/virsiä suomennettu? Entä Jim Cymbalan kirjaa Fresh Power, What happens when God leads and you follow ja Carl…

Kysytty

Hei!

Onko Eric Bergqvistin lähetysaiheisia lauluja/virsiä suomennettu?

Entä Jim Cymbalan kirjaa Fresh Power, What happens when God leads and you follow ja Carl Gustav Severinin kirjaa Russia stole our hearts?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysimme joitakin Eric Bergqvistin suomennettuja lauluja: Hengellisessä laulukirjassa (1976) on kaksi laulua sijoitettu osastoon Evankelioiminen: Jos työsi pellolla vaikeaa (nro 193) ja Oi, armon ihmettä (nro 197). Lisäksi samassa kirjassa on osastossa Rukous Bergqvistin laulu Kuule, Herra, rukoilemme (nro 485). Siionin kanteleessa on yksi Bergqvistin laulu, Ei paina mun murheeni täällä (nro 309), mutta se ei varsinaisesti ole lähetysaiheinen.

Jim Cymbalan kirja Fresh Power on suomennettu nimellä Voimalataus. Se on saatavana Seinäjoen kirjastosta.

Carl-Gustav Severinin kirjasta Russia stole our hearts ei löytynyt suomennosta. Ruotsiksi se on ilmestynyt vuonna 1998 nimellä Ryssland stal våra hjärtan.