Onko DVD nimeltä "Tarzanin legenda" suunnitelmissa tilata kirjastoon?

Kysytty

Hei,
Onko DVD nimeltä "Tarzanin legenda" suunnitelmissa tilata kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankimme mahdollisesti ko. dvd:n kokoelmiimme edellyttäen, että saamme siihen oikeudet. Hankintaehdotuksista kerrotaan helmet.fi-sivuilla seuraavaa :

Otamme mielellämme vastaan hankintaehdotuksia verkossa. Voit myös kertoa hankintatoiveesi kirjaston henkilökunnalle. Kaikkia hankintaehdotuksia emme voi toteuttaa. Yhdessä voimme kuitenkin huolehtia siitä, että kirjaston kokoelma on mahdollisimman kattava. Ennen kuin teet ehdotuksen, tarkista HelMet-hausta, onko toivomasi teos jo jossakin kirjastossa. Huomaa, että teoksesta riippuen hankintaprosessi saattaa kestää kuukausia.

DVD voidaan hankkia kirjastoon vain, jos taho, joka hallitsee DVD:n tekijänoikeudet, on myöntänyt sille kirjastojen tarvitsemat lainausoikeudet.

Tässä linkki hankintaehdotuslomakkeeseen:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus