Otsikko
Onko Benito Pérez Galdósin kirjoja suomennettu? Itselläni on alkuperäiskielellä kirjoitettu teos Gloria, ja tiedän, että espanjankielisenä löytyy myös ainakin…

Kysytty

Onko Benito Pérez Galdósin kirjoja suomennettu? Itselläni on alkuperäiskielellä kirjoitettu teos Gloria, ja tiedän, että espanjankielisenä löytyy myös ainakin teos nimeltä Marianela. Kävin lähikirjastossa kysymässä asiaa, mutta he löysivät ainoastaan yhden suomennetun teoksen (nimeltä Luonnonlapsi). Onko Pérez Galdósin mahdollisia muita suomenkielisiä teoksia missään kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jo mainitsemasi "Luonnonlapsen" lisäksi Pérez Galdósilta on suomennettu teos "Marianela" (saatavana Vantaalta, Tikkurilan kirjastosta). Teos "Tristana" on myös videona, joka on saatavana Vantaalla, Espoossa, Kallion, Malmin, Maunulan Ja Pukinmäen kirjastoissa.