Onko Ava Dellairan teosta Love Letters to the Dead (2014) suomennettu? Jos ei, niin löytyykö mistään kirjastosta englannin kielistä teosta?

Kysytty

Onko Ava Dellairan teosta Love Letters to the Dead (2014) suomennettu?

Jos ei, niin löytyykö mistään kirjastosta englannin kielistä teosta?

Vastaus

Vastattu

Ava Dellairan teoksia ei ole suomennettu, Suomen kansallisbibliografia Fennicasta https://fennica.linneanet.fi ei löydy yhtään Dellairan teosta.  Englanninkielisenä Love Letters löytyy useammastakin kirjastosta, niitä voi katsella monihaku Frankista. Voit tehdä kirjasta kaukolainapyynnön omaan kirjastoosi, ja tilaamme sen sinulle muualta Suomesta. Kaukolaina maksaa Lappeenrannan kaupunginkirjastossa 5 euroa.