Onko 1980-1990-luvun nuorten seksivalistusohjelma Naida vai palaa katsottavissa jossain? Tai mitä tietoja ohjelman sisällöstä löytyy?

Kysytty

Onko 1980-1990-luvun nuorten seksivalistusohjelma Naida vai palaa katsottavissa jossain? Tai mitä tietoja ohjelman sisällöstä löytyy?

Vastaus

Vastattu

Lääkintöhallituksen Terveyskasvatustoimiston tilaama ja Kari Heiskasen ohjaama tv-elokuva "Naida vai palaa" on esitetty YLE TV1:ssä ainakin tammikuussa 1990. Elokuvan pääosissa olivat mm. Konsta Mäkelä ja Ona Kamu.

Elokuvasta löytyy VHS-tallenne ainakin Kansallisen audiovisuaalisen instituutin kokoelmista, minne sitä on mahdollista tulla myös etukäteen sovittaessa katselemaan.