Mieltäni askarruttaa nyt kovasti seuraavanlainen asia: Multa varastettiin tänään laukku raitiovaunussa, tein siitä rikosilmoituksen. Laukussa oli yksi…

Kysytty

Hei! Mieltäni askarruttaa nyt kovasti seuraavanlainen asia: Multa varastettiin tänään laukku raitiovaunussa, tein siitä rikosilmoituksen. Laukussa oli yksi kirjastonkirja, joudunko mä korvaamaan sen kirjan?

Vastaus

Vastattu

Hei, ikävä kuulla vastoinkäymisestäsi.

Sinun kannattaa olla yhteydessä siihen kirjastoon, josta kirja on lainattu. He osaavat parhaiten neuvoa asiassa.

3 ääntä

Kommentit

Minulta varastettiin Helsingin keskustassa salkku, jossa oli kaksi kaupunginkirjaston kirjaa. Kirjasto ei pitänyt lainkaan epäselvänä sitä, että minulla oli korvausvelvollisuus, eikä mitään "neuvoja" tullut.