Otsikko
Olisin tiedustellut onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa Angelique dvd sarjaa? Siinä on 5 osaa.

Kysytty

Olisin tiedustellut onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa Angelique dvd sarjaa? Siinä on 5 osaa.

Vastaus

Vastattu

Angelique-elokuvat löytyvät Helmet-kirjastojen kokoelmasta. Tein haun sanoilla Angelique ja Golon (kirjojen kirjoittaja) ja valitsin aineistoksi DVD-levyn. Hakutulos löytyy tästä linkistä. Joitakin osia elokuvasarjasta on kahtena eri versiona, mutta kummassakin versiossa on myös suomenkieliset tekstit.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sangelique%20golon__Ff%3Afacetmediatype%3Ag%3Ag%3ADVD-levy%3A%3A__Otitle__U__X0?lang=fin&suite=cobalt

Tässä vielä Angelique elokuvien nimet ja järjestys.

Angélique. Vol. 1 (ranskankielinen nimi Angélique, marquise des anges)
Angélique. Vol. 2 : The road to Versailles (suomeksi Angelika - enkelten markiisitar, ranskaksi Merveilleuse Angélique)
Angélique. Vol. 3 : Angélique and the King (suomeksi Angelika ja kuningas, ranskaksi Angélique et le roy)
Angélique. Vol. 4 : Untamable Angélique (suomeksi Angelika ja merirosvo, ranskaksi Indomptable Angélique)
Angélique. Vol. 5 : Angélique and the Sultan (suomeksi Angelika ja sulttaani, ranskaksi Angélique et le sultan)