Otsikko
Olisin kysynyt milloin vietetään Christianin nimipäiviä, ei K:lla vaan C:llä

Kysytty

Olisin kysynyt milloin vietetään Christianin nimipäiviä, ei K:lla vaan C:llä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisessa kalenterissamme ei ole Christianille omaa nimipäivää. Esimerkiksi Ruotsissa Christianin päivää vietetään 13.11. Päivä on sama kuin Kristianin nimipäivä Suomessa.