Olisin kiinnostunut puutarhalammen valmistus ohjeista, löytyykö mitään aiheeseen liittyvää kirjallisuutta?

Kysytty

Hei!
olisin kiinnostunut puutarhalammen valmistus ohjeista, löytyykö mitään aiheeseen liittyvää kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puutarhaan rakennettavista koristealtaista on paljonkin tietoa. Useissa, ainakin suurimmissa puutarha-alan kirjoissa on rakennusohjeita. Tietoa ja hyviä rakennusohjeita on mm. Antti Riikosen ja Seppo Asikaisen teoksessa Suomalainen puutarhakäsikirja, joka on hankittu useimpiin pääkaupunkiseudun kirjastoihin. Aiheesta on kirjoitettu myös lehtiartikkeleita. Uusimpia lienevät Kodin Pellervon (2000, nro 4), Kotipuutarhan (2000, nro 7) ja Kotivinkin (2000, nro 4) artikkelit.