Otsikko
Olisin kiinnostunut Kalevasta 25.10.1938 ja 21.11.1937 sekä Arkkitehti 2 / 1939. Onko teillä kaikki lehdet mikrofilmillä? Voiko tulla tutkimaan artikkelit…

Kysytty

Hei,

Olisin kiinnostunut Kalevasta 25.10.1938 ja 21.11.1937 sekä Arkkitehti 2 / 1939. Onko teillä kaikki lehdet mikrofilmillä?
Voiko tulla tutkimaan artikkelit milloin tahansa vai onko varattava aika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kalevaa säilytetään sekä paperisena että mikrofilmiversiona. Mikrofilmilukulaitteelle voi varata ajan Varaamon kautta https://varaamo.ouka.fi/ .

Arkkitehti-lehti löytyy paperisena. Varastossa säilytettävät aikakaus- ja sanomalehdet (siis sekä Arkkitehdin että Kalevan) saa luettavakseen pyytämällä ne virkailijalta.