Otsikko
Mihin kirja palautetaan kun kirjasto remontin johdosta kiinni!

Kysytty

mihin kirja palautetaan kun kirjasto remontin johdosta kiinni!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turussa lainat voi palauttaa lähimpään mahdolliseen kirjastoon tai kirjastoautoon, joka käy myös suljettuina olevien kirjastojen alueilla. Kirjastoauton pysähdyspaikat ja aikataulut näet täältä:

https://www.turku.fi/turun-kaupunginkirjasto/aukioloajat-ja-yhteystiedot/kirjastoautot

0 ääntä

Kommentit

Eikö Turun pääkirjasto ota palautuksia vastaan? Miksi suljetuista lähikirjastoista otetut lainat on palautettava "lähimpään mahdolliseen" sivukirjastoon eikä pääkirjastoon, joka sijaitsee keskeisesti? Turun keskustaan kertyy itse kullakin monenlaista asioinnin aihetta useammin kuin kaupungin muihin kolkkiin.