Olisin kiinnostunut Aleksander-tekniikkaa käsittelevistä kirjoista. Mitä suosittelelet aloittelijalle?

Kysytty

Olisin kiinnostunut Aleksander-tekniikkaa käsittelevistä kirjoista. Mitä suosittelelet aloittelijalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen seuraavia teoksia:
- Gelb, Michael: Ryhtiä elämään -- johdatus Alexander-tekniikkaan, Porvoo 1994
- Masterton, Ailsa: Alexander-tekniikka -- pieni käytännön opas, Hämeenlinna 1999
Teosten saatavuuden näet nettiosoitteesta http://www.libplussa.fi/ (Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastot), josta hakusanalla "Alexander-tekniikka" löytyy myös muita teoksia
eri kielillä. Puhelimitse voit varata nimellesi aineistoa, joka näyttää olevan "hyllyssä", se myös voidaan lähettää haluamaasi kirjastoon korvauksetta.