Otsikko
Olisin halunnut varata HelMetistä kirjan nimeltään The Difference Engine - William Gibson, Bruce Sterling, mutta sitä ei voi varata. Siitä on olemassa…

Kysytty

Olisin halunnut varata HelMetistä kirjan nimeltään The Difference Engine - William Gibson, Bruce Sterling, mutta sitä ei voi varata. Siitä on olemassa luokkatiedot, mutta ei tietoja siitä kuinka monta kappaletta kirjoja on, tai ovatko ne hyllyssä tai lainassa. Onko tämä kirja varastossa, vai eikö sitä enää ole saatavissa kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjaa ei ole enää saatavilla HelMet-kirjastoissa. Järjestelmän viimeinen kappale on poistettu tänä vuonna.

Poistettujen kirjojen luokka- ja luokitustiedot poistetaan HelMetistä aina keskitetysti vuoden alussa, joten tuonkin teoksen tiedot ovat vielä tämän vuoden hämäävästi näkyvillä.