Olisin digitoimassa vhs-kasetteja dvd:ksi ja ymmärsin, että Joensuun kirjastolta löytyy laite, jolla tällainen vanhojen vhs-kasettien muuttaminen dvd:ksi…

Kysytty

Olisin digitoimassa vhs-kasetteja dvd:ksi ja ymmärsin, että Joensuun kirjastolta löytyy laite, jolla tällainen vanhojen vhs-kasettien muuttaminen dvd:ksi onnistuisi. Onko käyttö ilmaista? Miten pitkäksi ajaksi laitettaa saa käyttöön ja mitä kautta laitetta voi varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun pääkirjaston lukusali Vipusessa, 1. krs, on digitointipiste, jossa asiakkaat voivat itse digitoida mm. VHS-kasettejaan. Käyttö on ilmaista, mutta jos haluaa ostaa kirjastosta tyhjiä dvd-levyjä, ne maksavat 1,70 euroa/kpl.

Varauksen voi tehdä lukusali Vipuseen joko paikan päällä tai puh. 0504435001. Aikarajoitusta ei muuten ole, mutta palvelu on suosittu, joten aikoja on rajoitetusti. Henkilökunta opastaa laitteen käytössä.

9 ääntä

Kommentit

Voiko Joensuun pääkirjastossa digitoida Mini DV kasetteja?