Otsikko
Olisikohan teillä jotain sellaista kirjaa/lehtiötä jossa olisi EU-lainsäädännöt sadonkorjuusta (kasvikohtaisesti, esim. kurkku ym.)?

Kysytty

Hei. Olisikohan teillä jotain sellaista kirjaa/lehtiötä jossa olisi EU-lainsäädännöt sadonkorjuusta (kasvikohtaisesti, esim. kurkku ym.)?

Vastaus

Vastattu

Euroopan unionin laki -kirjaa on Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmissa vuoden 2005 painokseen saakka. Erillislakikokoelmaa sadonkorjuuseen liittyen ei valitettavasti löytynyt.

Ajantasaisin EU-lainsäädäntö löytyy EUR-Lex-tietokannasta, joka on vapaasti käytettävissä verkossa osoitteessa https://eur-lex.europa.eu/homepage.html. EUR-Lex sisältää Euroopan unionin oikeudelliset asiakirjat kaikilla EU:n virallisilla kielillä.