Otsikko
Olisiko tietoa mikä oli nuorten/aikuisten kuunnelman tai kirjan nimi jossa lentokone tekee pakkolaskun norjan tai ruotsin erämaahan? oli ainakin lapuan…

Kysytty

olisiko tietoa mikä oli nuorten/aikuisten kuunnelman tai kirjan nimi jossa lentokone tekee pakkolaskun norjan tai ruotsin erämaahan? oli ainakin lapuan kirjastossa c-kasetteina.

Vastaus

Vastattu

TEKIJÄ    Hamre, Leif, kirjoittaja
TEOS    Lentokone kadoksissa / Leif Hamre ; [suomentanut Pentti Huovinen]
PAINOS    3. painos
Julkaisutiedot    Porvoo ; Helsinki ; Juva : WSOY, 1984
ULKOASU    155, [1] sivua ; 21 cm

Kysymäsi teos lienee ylläoleva. Siitä on ollut olemassa c-kasetille luettu versio.