Olisiko tietoa aineistosta, joka käsittelisi toimitilojen (tai muiden rakennusten) tilaominaisuuksia?

Kysytty

Olisiko tietoa aineistosta, joka käsittelisi toimitilojen (tai muiden rakennusten) tilaominaisuuksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilaominaisuuksista löytyy jonkin verran hakutermillä "tilasuunnittelu", mutta rajattuna "työtilat" tai "tilat" tai "toimi-" vastauksia on vain muutama. Pääkaupunkiseudun kirjastojen Plussa-tietokannasta löytyy mm. Telkkinen: Yrityksen rakennushankeopas (1993).

Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta löytyy mm. Martela: Toimitilasuunnittelun lähtökohtia...(1993). Esim. Internetin Evreka- hakupalvelun avulla löytyi sivu "Hyvää palvelua kaikille -mistä tuntee hyvän toimitilan" http://www.vn.fi/ktm/palveluopas/HPK92.html.