Olisiko teillä yhtään Natacha Atlaksen Mish Fedilaka tai Rubyn Badare keda musiikkia?

Kysytty

Olisiko teillä yhtään Natacha Atlaksen Mish Fedilaka tai Rubyn Badare keda musiikkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston valikoimista löytyy Natacha Atlakselta cd-levyt Halim, Gedida, Something dangerous ja Mishmaoul. Lisäksi hänen kappaleitaan on mukana useiden esittäjien kokoelmalevyillä. Mish fadilak- kappale löytyy hänen levyltään Ayeshteni sekä usemman esiintyjän kokoelmalevyltä RE:Orient club 2, mutta näitä leyvyjä ei löydy Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista. Levyjä voidaan kyllä kaukolainata muualta. Rubyn (=Rouby, =Rania El Hussein) musiikkia ei ole Vaasan kaupunginkirjastossa, eikä sitä löytynyt muidenkaan maakuntakirjastojen kokoelmista. Mikäli haluat kaukolainata Natascha Atlaksen levyn, sinun tulee täyttää kaukopalvelupyyntö- lomake omassa kirjastossasi.