Otsikko
Olisiko Teillä kirjailia Ilpo Tiihoseen liittyvää materiaalia jos olisi voisitteko ilmoittaa minulle sähköpostitse?

Kysytty

olisiko Teillä kirjailia Ilpo Tiihoseen liittyvää materiaalia jos olisi voisitteko ilmoittaa minulle sähköpostitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Et maininnut haluatko mieluummin listan kirjoista, joissa etsimääsi tietoa on, vai ovatko internetistä löytyvät linkit mieluisampia. Tässä siis hieman molempia.

Internetistä tietoja kirjailija Ilpo Tiihosesta saa esim. seuraavilta sivuilta:

http://www.wsoy.fi/www/galleria.nsf/ed0973a57093db86c22565e10029dece/c7… (WSOY:n kotisivuilta)

http://www.keuruu.fi/runopalkinto/ilpo.htm (Ilpo Tiihosen voitti vuonna 1997 Runopalkinnon teoksellaan Muusa. Tässä linkisssä hänen ajatuksiaan)

Kirjallisista lähteistä esimerkkinä mainittakoon Otavan kirjallisuustieto, joka löytynee kaikista yleisistä kirjastoista. Muita hyviä tiedonlähteitä kirjallisuusaiheisten kirjojen lisäksi ovat (uusimmat) tietosanakirjat, niissä melko varmasti on ainakin muutama sana em. kirjailijasta.