Olisi Tiina itte ja Tiina itte yllättää kirjaa ostettavissa missään...

Kysytty

olisi Tiina itte ja Tiina itte yllättää kirjaa ostettavissa missään...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiina itte ja Tiina itte yllättää -teoksista ei ole valitettavasti tehty uusia painoksia 1950- ja 60-luvun vaihteen jälkeen. Näin ollen sitä ei ole enää myynnissä tavallisissa kirjakaupoissa. Kannattaa etsiä antikvariaateista, kirpputoreilta ja verkon osto- ja myyntikauppapaikoilta.

Tiina itte on myös lainattavissa Helmet-kirjaston kokoelmissa.

Tiina itte yllättää on puolestaan muutamien muiden Suomen kirjastojen kokoelmissa ja sen voi halutessaan kaukolainata lähikirjastoon. Lisätietoa Helmet-kirjaston kaukolainapalvelusta löytyy täältä.