Otsikko
Olin varusmiehenä 1965 elokuun alkupuolella. Silloin räjähti Uudenkylän varikko. Haluaisin saada haltuuni kopioita senaikaisten sanomalehtien uutisista. Minne …

Kysytty

Olin varusmiehenä 1965 elokuun alkupuolella.
Silloin räjähti Uudenkylän varikko. Haluaisin saada haltuuni kopioita senaikaisten sanomalehtien uutisista. Minne
pitäisi oikein mennä ja mitä mikrofilmien tms kopioita
pitäisi maksaa?
Helsingin sanomat kehotti ottamaan yhteyttä kirjastoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin pääkirjastosta löytyy mikrofilmejä kaikista Helsingissä ilmestyneistä sanomalehdistä, mukaan lukien iltapäivälehdet.
Lisätietoja saa Pasilasta, lehtialue, puhelin 09 310 85426.

Myös Eduskunnan kirjastossa säilytetään vanhoja sanomalehtiä mikrofilmeinä, puhelin 09 432 3423 / neuvonta- ja lainauspalvelu.