Olin tiistaina tilaisuudessa jossa Virpi Launonen esitteli netistä löytyvän kalnetrin (siinä oli kirjaston tapahtumat). Olen nyt yrittänyt löytää samaisen…

Kysytty

Hei! Olin tiistaina tilaisuudessa jossa Virpi Launonen esitteli netistä löytyvän kalnetrin (siinä oli kirjaston tapahtumat). Olen nyt yrittänyt löytää samaisen kalenterin uudelleen, onnistumatta. Miten löydän kalenterin netistä?
Minua jäi kiinnostamaan maaliskuussa oleva VESI-päivä. Mitä se pitää sisällään, kenelle se on suunnattu ja keneltä siitä voi tiedustella lisää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

http://mikkelilukee.fi/ -sivustolla on Mikkelin  Lukemisen unelmavuoden tapahtumakalenteri, jossa teemavuoden tapahtumia kalenterimuodossa ja sieltä:

Veden päivä

Aika: 21.03.2019 17:30 - 21.03.2019 20:00
Paikka:  pääkirjaston Mikkeli-sali, Raatihuoneenkatu 6

Ohjelma ja kellonajat tarkennetaan myöhemmin