Olin tehnyt varauksen Keisari Aarniosta 28.07.2018. Sain ilmoituksen kotiini postitse 08.08.2018, viimeinen noutopäivä 06.08.2018,tämäkö palvelua. Olin vielä…

Kysytty

Olin tehnyt varauksen Keisari Aarniosta 28.07.2018. Sain ilmoituksen kotiini postitse 08.08.2018, viimeinen noutopäivä 06.08.2018,tämäkö palvelua. Olin vielä samanapäivänä käymässä Itiksessä, joten olisin voinut poiketa ja kysy miten nyt toimitaan, uudistanko varauksen?...tuskin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen ikävää kokemustanne. Koska minulla ei ole kirjastokorttinne numeroa, en voi tarkistaa, mitä asiassa on tapahtunut. Usein suosittelemme asiakkaillemme sähköpostiin lähetettäviä varausilmoituksia, koska ne ovat nopeammin perillä. Myös osoitetiedot kannattaa tarkistaa. Postin kulku voi kesäaikana olla tavallista hitaampaa. Varauksen saapumista voi seurata myös Helmet-sivuston omien tietojen kautta. Omiin tietoihin kirjautumalla voi tarkistaa, milloin varaus on Odottaa noutoa -tilassa. Kirjan voi varata myös soittamalla kirjastoon, jossa se näyttää Helmetin mukaan olevan hyllyssä.