Otsikko
Olin kerran jossain odotushuoneessa ja aikani kuluksi selailin erästä kirjaa josta saattoi syntymäajan ja paikan ym.tietojen perusteella hakea tiedon entisestä…

Kysytty

Olin kerran jossain odotushuoneessa ja aikani kuluksi selailin erästä kirjaa josta saattoi syntymäajan ja paikan ym.tietojen perusteella hakea tiedon entisestä jo eletystä elämästä.Nyt en muista kirjan nimeä enkä kuka oli kirjoittanut ja oliko edes suomlainen kirja,suomeksi kuitenkin kirjoitettu.Kiinnostaisi tietää mikä kirja oli kysymyksessä ja saako sitä jostain ostaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja saattaisi olla Ted Andrewsin Löydä entiset elämäsi (Unio Mystica, 2003). Sitä on saatavissa sekä kirjastoista että kirjakaupoista.