Olin ensimmäisellä luokalla v. 1956,mikähän Aapinen oli silloin käytössä Utajärven Kormun kansakoulussa ja voisikohan sitä jostain saada. Kiitos tiedosta!

Kysytty

Olin ensimmäisellä luokalla v. 1956,mikähän Aapinen oli silloin käytössä Utajärven Kormun kansakoulussa ja voisikohan sitä jostain saada. Kiitos tiedosta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Utajärven Kormun kansakoulussa on ollut syksyllä 1956 käytössä August Palon kirjoittama Uusi Aapinen.