Otsikko
OLIKO LAUTTASAARESSA AIKOINAAN AUTOLIIKKEITÄ JA KOSKA NÄITÄ SIELLÄ OLI OLEN MUISTAAKSENI JOSKUS KÄYNYT JOSSAKIN TÄLLÄISESSÄ

Kysytty

OLIKO LAUTTASAARESSA AIKOINAAN AUTOLIIKKEITÄ JA KOSKA NÄITÄ SIELLÄ OLI OLEN MUISTAAKSENI JOSKUS KÄYNYT JOSSAKIN TÄLLÄISESSÄ

Vastaus

Vastattu

Ainakin Konelan autoliikkeen toimintaa oli Lauttasaaressa. Lisää tietoa perusteellisesta historiikista "Fiude": sata vuotta helsinkiläistä autokauppaa / Kalevi Karusuo (2004):

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1705643__Sfiude__Orightre…