Otsikko
Oliko lauantai 4.1.1992 tavallinen arkilauantai?

Kysytty

Oliko lauantai 4.1.1992 tavallinen arkilauantai?

Vastaus

Vastattu

Vuoden 1992 tammikuun neljäs päivä oli tavallinen arkilauantai.

https://almanakka.helsinki.fi/fi/arkisto/yliopiston-almanakat-universit…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Juuri tuolloin loppiainen oli palautettu perinteiseen ajankohtaan 6. tammikuuta, viikonpäivästä riippumatta. Edellisinä vuosina loppiainen oli lauantaina, mutta ei vielä tammikuun 4. päivänä. Esimerkiksi vuonna 1986 loppiainen oli lauantaina 11.1.