Olen yrittänyt selvittää lapsena lukemani kirjan nimeä, tuloksetta. Kyseisessä kirjassa oli päähenkilönä noin 7 (?) vuotias hieman kehitysvammainen poika jolla…

Kysytty

Olen yrittänyt selvittää lapsena lukemani kirjan nimeä, tuloksetta. Kyseisessä kirjassa oli päähenkilönä noin 7 (?) vuotias hieman kehitysvammainen poika jolla oli mielikuvitusystävänä lehmä. Kirjassa käsiteltiin pojan suhdetta ympärillä olevaan maailmaan ja omaan kuviteltuun mielikuvitusmaailmaansa. Kirja oli hyvin koskettava ja siksi se jäi mieleeni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Hellevi Salmisen Pikku sammakkoprinssi. Siinä liikuntavammaisen pojan ystävänä on Milkakuu –lehmä.