Olen yrittänyt löytää itse, mutta en ole onnistunut.. Edesmennyt äitini oli 1930-luvulla käynyt kansakoulua jossa hänelle oli opetettu ritirimpsu Suomen…

Kysytty

Hei! Olen yrittänyt löytää itse, mutta en ole onnistunut.. Edesmennyt äitini oli 1930-luvulla käynyt kansakoulua jossa hänelle oli opetettu ritirimpsu Suomen rannikko? kaupungeista. En muista kuin pätkiä siitä.. Esim "Turku, Naantali,.. loppu meni Viipuri, Käkisalmi, Sortavala" taitaa olla aika haastava.. 🤔

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta- palvelussa on vastattu muistiriimejä koskevaan kysymykseen joitakin vuosia sitten, ja vastauksesta löytyy loru Suomen rannikkokaupungeista:

https://www.kirjastot.fi/kysy/loytyyko-kirjastoista-runoja-jotka-muista…