Olen yrittänyt etsiä ja varata kirjan : Harry Pottet ja kuoleman varjelukset 1 En ole löytänyt hyllystä enkä täältä kirjaston sivuilta. Jos se löytyy niin…

Kysytty

Hei, olen yrittänyt etsiä ja varata kirjan :
Harry Pottet ja kuoleman varjelukset 1

En ole löytänyt hyllystä enkä täältä kirjaston sivuilta. Jos se löytyy niin haluaisin laittaa sen varaukseen.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Harry Potter ja kuoleman varjelukset on yksi kirja. Kirja on sitten jaettu kahteen osaan kun siitä on tehty elokuvia.

Alla linkki Helle-Finnaan mistä pääset tekemään varauksen kirjaan.

https://helle.finna.fi/Search/Results?lookfor=Harry+Potter+ja+kuoleman+varjelukset+&type=AllFields&dfApplied=1&limit=20